Min helg

Fredag: Efter skolan tog jag och Linnea en promenad mot KG genom en fin kyrkogård.
 
 
Väl på KG träffade vi Elin och Maria. Och Anton som hastigast.
 
 
Sen fikade vi.
 
 
Sen följde jag med fina Hope & Anchor till Nora. (länk om du vill lyssna, länk om du vill gilla).Jag gillar när det ser brusigt och analogt ut, okej?
 
 
Lördag: Vaknade i Willes och Villes crib efter en trevlig kväll/natt. Åkte hem och bakade brownies med Elin. Såg även på chickflicks, såsom A Cinderella Story och En Prinsessas Dagbok. Mys. Bra musik lyssnade vi på också.
 
 
Söndag: Idag har jag ridit en häst. Annars har jag inte gjort något alls. Bara sett höstregnet slå mot rutan.
 
 
Det var allt. Cheers!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0