Life's to short to even care at all

10 saker jag tycker om:
Gå på spelningar
Friends
Fangirling
Pengar
Bra låttexter
Spela cello, gitarr och piano
Upptäcka ny musik
Vara helt själv ibland
Gosa med katterna
Träna

9 saker jag tycker mindre om:
Ångest
Osäkerhet
Ensamhet
Människor som bara är ute efter att sänka en för att må bättre själva.
Förvirring
Mina jävla krav på mig själv
Folk som tror de är så jävla bra
Fjäskare
Lakrits

8 bloggar jag läser:
enthused.blogg.se
misleadingtonowhere.blogg.se
eeliinbladh.blogg.se
megapixlar.blogg.se
mkeys.blogg.se
sgtsalt.blogg.se
waituntiltomorrow.blogg.se
nevnarien.blogg.se

7 saker jag vill göra i framtiden:
Resa
Flytta långt härifrån
Tatuera mig
Träffa nytt folk
Spela massa musik
Spara ut mitt hår rejält
Inte bry mig om något

6 filmer jag tycker om:
Juno
Sagan om Ringen-trilogin
Harry Potter
Trainspotting
Nyckeln till Frihet
Kronjuvelerna

5 saker jag är rädd för:
Inte vara folk till lags
Att gå upp i vikt (låter ytligt men det är sant)
Aldrig träffa någon
Förlora mina närmaste
Misslyckas med det jag vill lyckas med

4 ord som beskriver mig:
Avundsjuk
Ensam
Konstig
Sarkastisk

3 saker jag ser fram emot:
Flytta utomlands
Köpa en Fender Jazzmaster
Se en massa bra band och bara gråta

2 snygga killar:
Gustav Wood
Bill Skarsgård

1 bra låt:

Kommentarer
Postat av: Maria

4 ord dom beskriver dig:

- Bäst

- Rolig

- Bra fotograf

- Alltid marias kompis!

2012-03-18 @ 17:33:37
URL: http://misleadingtonowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0