You say I don't need love

(tagen härifrån)

5 sätt att vinna mitt hjärta: tycka om mig. få mig att känna mig bra.

något jag känner starkt för: bra jävla musik och bra jävla filmer

en bok jag älskar: shutter island

saker jag vill säga till ett ex: hur kommer det sig att du gillade mig?

vad jag åt idag: en taco, en macka, godis

hur viktigt jag tycker att utbildning är: jodå. kan ju vara trevligt att kunna saker

sätt din musik på blanda och skriv upp de 10 första låtarna: Jesus of Suburbia (Green Day), Forever (Papa Roach), At The Bottom Of Everything (Bright Eyes), Method Acting (Bright Eyes, LÄGLIGT), I Was Born, I Have Lived, I Will Surely Die (Young Guns), Read My Mind (The Killers), No Time For Us (Broder Daniel), Sunrise, Sunset (Bright Eyes), Thirteen (Elliott Smith), Waiting On The World To Change (John Mayer)

min familj: mamma, pappa, två systrar, två katter, två hästar i himlen som jag älskade mer än livet

fem killar jag tycker är attraktiva: Gustav Wood (Young Guns), Bill Skarsgård, Billie Joe Armstrong (Green Day), Skandar Keynes, Fraser Taylor (Young Guns)

vad jag tycker om min kropp och hur jag trivs med den: nja, trivs bättre nu än förr i alla fall. gått ner drygt fem kilo och fått lite mer muskler. men lyckas såklart alltid hitta något jag är missnöjd med.

vad jag hade på mig idag: stumpbyxor, shorts, creepers, t-shirt, grå hoodie

mitt stjärntecken och om det passar bra in på mig: har fisk som stjärntecken och har ingen aning om ur det passar

något jag alltid tänker "men vad händer om..." för: jag aldrig får jobb. eller pojkvän.

något jag är stolt över: får bra betyg ibland

ett problem jag har: svårt att prata med nya människor

5 saker jag längtar efter: putte i parken, sovmorgnar, någon slags kärlek, skolavslutning, en person som jag är förvirrad över

dina rädslor: att bli musikalisk okapabel (döv, amputerad, stum)

vad jag hoppas att min framtid blir: stabil men fylld med resor och överraskningar

något jag saknar: som sagt, en förvirrrande person

något jag oroar mig för just nu: att inte komma iväg på pip, att förlora familjemedlemmar

något jag gillar och ogillar med mig själv: gillar typ inget med mig själv just nu. är sjukt utseendefixerad (när det gäller mig själv). hatar att jag är så tyst, det var jag inte förut. hatar att det alltid är någon som är bättre än mig. jag tar aldrig tag i saker. det enda bra är väl att det känns bra att jag tränar.

citat jag försöker leva vid: your eyes must do some raining if you're ever gonna grow

någonstans jag vill flytta till eller besöka: göteborg, englands landsbygd, usa

5 udda saker jag gillar: att nysa, spela cello tills mina händer värker, sätta upp saker på väggar, rensa garderoben, ligga bakochfram i sängen

en sak jag är upphetsad för: young guns i juli (hopefully)

Kommentarer
Postat av: Julia

Hejsan, fin blogg!

Vill bara säga att du får gärna anmäla dig till att vinna ett valfritt mobilskal.

Allt du behöver göra är att välja skalet och länka det i en komentar till inlägget.

Super enkelt. Direkt länk:

http://lullzz.blogg.se/2012/may/tavling-valfritt-mobilskal.html

Lycka till!

2012-05-06 @ 14:01:34
URL: http://lullzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0