I know I'm dying but I'm not finished just yet.

Har känt mig döende de senaste dagarna. Är det psykiskt eller fysiskt? Har haft känslor av att jag inte ska vakna nästa morgon, och blivit lika förvånad varje gång fallet inte varit så. Sveper bakteriedödande i tron om att själv stryka med på kuppen, ty jag är blott en bakterie.
 
Har haft paralys på paralys de senaste nätterna också. Det är då jag känner mig som allra mest sårbar. Ensam i mitt mörka rum utan att varken kunna röra en fena eller frambringa minsta ljud. Är det psykiskt eller fysiskt? Ingen verkar kunna svara på det, inte ens google. 
 
Vet inte om tabletterna fungerar. Jag verkar vara en människa som inga läkemedel i världen biter på. Inte heller kaffe eller energidryck påverkar mig egentligen, jag känner mig inte annorlunda, men intalar mig själv att något ändras. Är DET psyksikt eller fysiskt?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0