The last 24 hours

1. Skolan. Nationellt prov i engelska, körlektion. Sista repet innan vårkonserten på tisdag. Ointressant.

2. Yersinia. På kvällen åkte jag ner på stan för att träffa kära Maria och uppleva lite livemusik. Vi såg Cedron och Yersinia + support. Fler bilder kommer i senare inlägg.

Yersinia, bandet från Uppsala som var de första med att skrika på svenska (tror jag). Sjukt mycket känsla. Lyssna!



Cedron, grymma live, de kommer med största sannolikhet bli sjukt stora i framtiden. Lyssna!





3. McD och Zac Efron. Efter det gick vi till McDonken för att införskaffa lite välbehövd föda. Vi åkte hem till Maria med hjälp av en högljudd nattbuss, fylld med sorgliga ungdomar som agerade fulla trots att de säkert inte var det. Väl på plats gosade vi ner oss och såg på High School Musical 2, för nostalgins skull. Tog även en massa partybilder, trots att det inte alls var party. Bara för att driva med alla de där som tar coola festbilder och lägger ut på bajsboken. Visar dom i ett annat inlägg.

4. Elin. Efter en god natts sömn begav vi oss till Västerås Centrallasaretts barn- och ungdomsavdelning för att hälsa på kära Elin som blev av med sitt underbett i tisdags. Det var härligt att få veta att allt gått bra.



5. Parken. Jag och Maria gick och köpte ännu mer mat, kinesisk denna gången. Satte oss i en park och njöt av det vackra vädret. Västerås kanske inte är så pjåkigt trots allt. Sen åkte jag hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0